Новина про те, що у 2019 році наше місто відвідало більше 2 млн іноземних туристів, а бюджет столиці отримав майже 65 млн грн туристичного збору, була сприйнята більшістю читачів, скоріш за все, як рядова і звичайна.

Проте для представників ГО «Центр Розвитку Міста Києва» подібні статистичні повідомлення (в даному випадку від Управління туризму та промоцій КМДА) є чи не найбажанішими. Адже чим успішніше і ефективніше розвивається Київ, тим сильніше старовинне місто над Дніпром приваблює до себе гостей і друзів з усього світу.

І не тільки заради жанрового питання фінансів, що теж досить важливо. А, перш за все, з точки зору укріплення позитивного іміджу країни в цілому. Про те, що динаміка в цій справі звучить досить оптимістично свідчить той факт, що минулоріч до нас завітало гостей на півмільйона більше, ніж в 2018-
му.

Не в абиякій мірі цьому сприяло проведення протягом 2019 року в столиці низки масштабних туристично привабливих подій. Як от Мoto Open Fest, Kyiv Food & Wine Festival, Courage Bazaar, Atlas Weekend, Kyiv Art week тощо.

Також Київ взяв участь у 9 міжнародних виставкових заходах в Україні та за кордоном з метою популяризації своїх туристичних можливостей, зокрема, в Сербії, Азербайджані, а також в Сполученому Королівстві Великої Британії, Республіці Польща.

На останок додамо, що середня тривалість перебування в столиці становить 2,2 дні. Але щиро сподіваємося, що у викладках за 2020 рік дана позиція збільшиться хоча б на пару діб.

Категорії: МістоНовини

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *